Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

ہم کن طریقوں سے ایک اچھی اورخوشگوارزندگی گزارسکتے ہیں؟

Now Reading:

ہم کن طریقوں سے ایک اچھی اورخوشگوارزندگی گزارسکتے ہیں؟
آرٹیکل

ہم کن طریقوں سے ایک اچھی اورخوشگوارزندگی گزارسکتے ہیں؟

مثبت اندازِ فکرہماری صلاحیتوں کو پروان چڑھاتا ہے ہماری صحت کو بہتر بناتا ہے اور اس کے ساتھ ہماری کام کو بھی بہتر بناتا ہے۔

ہمارے لیے مثبت انداز و فکر کام کی نوعیت اورمستقل مزاجی کے زمرے میں نہیں آتا بلکہ مثبت سوچ ہماری زندگی کو ایک اچھے اور بہتر طریقے کی طرف لے جاتی ہے اور ہم صرف ایک مسکراہٹ سے اپنی خوشی کے احساس کو سمجھنے کے بجائے اپنی سوچوں سے اچھائی کی جانب بڑھتے ہیں اور ہماری صلاحیتیں اورکام بہتراوراچھے ہوتے جاتے ہیں۔

ہمیں یہ جاننے کی بہت ضرورت ہے کہ منفی انداز فکر ہمارے  ذہن کو کس طرح نقصان پہنچاتا ہے۔ جب ہم خوف اور پریشانی کا شکار ہوتے ہیں۔ یہ احساسات ہمارے ذہن کو بہت کمزورکردیتے ہیں اور ہماری سوچیں محدود ہو جاتی ہیں انسان جب محدود سوچ کے ساتھ مسئلے کو دیکھتا ہے تو اس کا حل تلاش نہیں کر پاتا وہ صرف ایک ہی زاویے سے چیزوں کو دیکھتا ہے۔

جب ہم مثبت طرز فکر کی بات کرتے ہیں تو ہم خوش اورمطمئن ہوجاتے ہیں محبت اور خوشی کی وجہ سے ہمارا ذہن زیادہ سوچتا ہے۔ اورکسی بھی مسئلے کے حل کے لیے زیادہ سے زیادہ تجاویز دے پاتا ہے۔ اس انداز فکر کا سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ یہ کسی بھی شخص کے اندر مہارت اور ٹیکنیک کو پروان چڑھاتا ہے۔

یہ مہارتیں بھی کئی قسم کی ہو سکتی ہیں جیسے جسمانی مہارت سماجی مہارت اس کے علاوہ تخلیقی صلاحیتیں اس طرح روز مرہ زندگی میں کھیل اور خوشی کسی بھی شخص کو مہارت اور صلاحیت سے کامیاب کر سکتے ہیں ۔

Advertisement

اب ہم جانتے ہیں کہ پوزیٹو تھنکنگ کو اپنی زندگی میں کس طرح زیادہ سے زیادہ شامل کرسکتے ہیں یعنی وہ کون سے طریقے ہیں جن کو اختیار کرکے ہم ایک اچھی اور خوشگوارزندگی گزارسکتے ہیں پہلی چیز جو خوشی اور اطمینان اور محبت کو بڑھاتی ہے وہ ہے مراقبہ یعنی (میڈیٹیشن) میڈیٹیشن سے انسان اپنی توجہ کو مرکوز کر کے اپنی زندگی کا مقصد تلاش کرسکتا ہے۔ بیماریوں سے محفوظ رکھ کر رہ سکتا ہے اس کےعلاوہ مضبوط سوچ اس کو ڈویلپ کرسکتا ہے۔

دوسری بات جو بہت اہم ہے وہ یہ کہ اگر ہم لکھنا شروع کر دیں یعنی رائٹنگ تو ہماری وہ سوچ بہت زیادہ مثبت اور پازیٹو ہوتی رہتی ہے۔ اس کے لیے مستقل مزاجی کا ہونا بہت ضروری ہے تیسری بات یہ ہے کہ ہم کھیل یعنی پلے کو اپنی زندگی کا حصہ بنائیں جیسے سپورٹس اور دیگر کھیل وغیرہ ہماری زندگی کو بہتر اور منظم اور خوشگوار بناتے ہیں۔

ریسرچ سے ثابت ہوا ہےکہ مثبت تربیتی فکریعنی پوزیٹو تھنکنگ ذہنی دباؤ کو کم کرنے میں مدد دیتی ہے اس کے علاوہ جسمانی صحت اور خود اعتمادی کو بھی بڑھا دیتی ہے ۔ مختصر یہ کہ ہماری مثبت سوچ ہماری زندگیوں کو روشن کر دیتی ہے۔

مثبت رہنے کے طریقے:

اپنے آپ سے مہربانی سے بات کریں: ان خیالات پر توجہ دیں جو آپ کے دماغ میں چلتے ہیں۔ اپنے آپ پر سخت ہونے کے بجائے، زیادہ حوصلہ افزا اور مثبت ہونے کی کوشش کریں۔ اپنے آپ کے ساتھ اسی محبت اور حمایت کے ساتھ سلوک کریں جو آپ کسی دوست یا کسی ایسے شخص کو دکھائیں گے جس کی آپ کو پرواہ ہے۔

شکر گزار بنیں: ان چیزوں کے بارے میں سوچنے کے لیے ہر روز ایک لمحے کا وقت نکالیں جن کے لیے آپ شکرگزار ہیں۔ یہ اتنا ہی آسان ہو سکتا ہے جتنا کہ کسی کاپی میں تین چیزیں لکھنا جن کی آپ تعریف کرتے ہیں۔ یہ آپ کی توجہ کو آپ کی زندگی کی اچھی چیزوں کی طرف منتقل کرنے میں مدد کرتا ہے اور آپ کو مثبت رہنے میں مدد کرتا ہے۔

Advertisement

اپنےآپ کومثبتیت سےگھیرلیں: ان لوگوں کے ساتھ وقت گزاریں جو آپ کی ترقی کرتے ہیں اور ایسی سرگرمیوں میں مشغول ہوتے ہیں جو آپ کو خوشی دیتی ہیں۔ منفی ماحول یا آپ کو نیچا دکھانے والے لوگوں سے دور رہیں۔

منفی خیالات کو چیلنج کریں: جب منفی خیالات سامنے آئیں تو انہیں مثبت اور منطقی جوابی دلائل کے ساتھ چیلنج کرنے کی کوشش کریں۔ منفی “کیا ہوگا” کے منظرناموں کو زیادہ مثبت امکانات کے ساتھ تبدیل کریں۔ اس سے آپ کی ذہنیت کو تبدیل کرنے میں مدد ملتی ہے اور مثبت سوچ کو فروغ ملتا ہے۔

ذہنیت اور مراقبہ کی مشق کریں: ذہنیت اور مراقبہ میں مشغول ہونے سے آپ کو اپنے خیالات اور جذبات سے زیادہ واقف ہونے میں مدد ملتی ہے۔ موجود رہنے اور موجودہ لمحے پر توجہ مرکوز کرنے سے، آپ منفی خیالات کو چھوڑ سکتے ہیں اور زیادہ مثبت ذہنیت پیدا کرسکتے ہیں۔

یاد رکھیں، مثبت سوچ پرعمل کرنا ایک ایسی چیز ہے جس میں وقت اور کوشش لگتی ہے۔ اپنے ساتھ صبر کریں اور راستے میں چھوٹی چھوٹی جیتوں کا جشن منائیں۔

Advertisement
Advertisement

Catch all the Business News, Breaking News Event and Latest News Updates on The BOL News


Download The BOL News App to get the Daily News Update & Live News


Advertisement
آرٹیکل کا اختتام
مزید پڑھیں
وزیراعظم نے دہشتگردی کے خلاف عزم استحکام آپریشن لانچ کرنے کی منظوری دے دی
ثنااللہ مستی خیل کے الفاظ کو کسی صورت سپورٹ نہیں کر سکتی، زرتاج گل
ثنااللہ مستی خیل پر بجٹ سیشن کے دوران ایوان میں داخلے پر پابندی عائد
ہم نے اپنے اداروں کو مستحکم کرنے کے بجائے غیرضروری بھرتیاں کیں، مرتضٰی وہاب
ثنااللہ مستی خیل کے غیراخلاقی لفظ کیخلاف حکومتی ارکان کا اسپیکرڈائس کے سامنے احتجاج
سپریم کورٹ محمد زبیر کے انٹرویو کا ازخود نوٹس لے، رؤف حسن
Advertisement
توجہ کا مرکز میں پاکستان سے مقبول انٹرٹینمنٹ
Advertisement

اگلی خبر