Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

ٹی ٹوئنٹی میں پاور ہٹنگ کے گُر سیکھ رہا ہوں، امام الحق

Now Reading:

ٹی ٹوئنٹی میں پاور ہٹنگ کے گُر سیکھ رہا ہوں، امام الحق

پاکستان کے اوپنر امام الحق نے کہا ہے کہ وہ پاکستان کی ٹی ٹوئنٹی ٹیم اور فرنچائز کرکٹ میں جگہ بنانے کے لیے اپنی پاور ہٹنگ کی مہارت کو بہتر بنانا چاہتے ہیں۔

امام نے حال ہی میں آسٹریلیا کے خلاف ٹیسٹ اسکواڈ میں واپسی کی اور راولپنڈی میں پہلے ٹیسٹ میں بیک ٹو بیک سنچریاں اسکور کیں۔ اس کے پاس ایک زبردست ون ڈے سیریز بھی تھی جہاں اس نے دو سنچریاں اور ایک 89 رنز بنائے۔

بائیں ہاتھ کے کھلاڑی نے کہا کہ پاکستان میں زیادہ تر کرکٹرز کو ایک خاص فارمیٹ کے کھلاڑی کے طور پر لیبل کیا جاتا ہے، لیکن میں اپنے اوپر لگی یہ چھاپ ختم کرنا چاہتا ہوں۔

امام الحق نے کرکٹ پاکستان کے حوالے سے کہا، “پاکستان میں کرکٹرز کو عام طور پر مخصوص سرخ گیند یا سفید گیند کے فارمیٹ کے کھلاڑی کا لیبل لگایا جاتا ہے۔

امام الحق کے مطابق یہ واقعتا ختم ہونا چاہیے کیونکہ زیادہ تر کھلاڑی اس وقت مایوس ہو جاتے ہیں جب ان پر کسی خاص فارمیٹ کے کھلاڑی ہونے کا لیبل لگایا جاتا ہے۔” .

Advertisement

انہوں نے مزید کہا کہ “میں ٹی ٹوئنٹی اسکواڈ اور فرنچائز کرکٹ میں بھی جگہ بنانے کے لیے اپنی پاور ہٹنگ کی مہارتوں پر سخت محنت کر رہا ہوں۔”

ان پر ہونے والی تنقید کے بارے میں بات کرتے ہوئے، امام نے کہا کہ ان کے چچا انضمام الحق نے کھیل پر توجہ مرکوز کرنے کا مشورہ دیا ہے۔

امام الحق نے کہا کہ اس میں کوئی شک نہیں کہ ایک کرکٹر کی حیثیت سے مجھے ایک لیجنڈ کے گھرانے میں پیدا ہونے کی وجہ سے مشکلات کا سامنا کرنا پڑا.

 لیکن انضمام الحق نے ہمیشہ مجھے مشورہ دیا کہ ایک کرکٹر خود اپنی صلاحیتوں اور صلاحیتوں کو سب سے زیادہ جانتا ہے، اس لیے میں نے ہمیشہ محنت پر توجہ مرکوز رکھی۔

Advertisement
Advertisement
مزید پڑھیں

Catch all the Business News, Breaking News Event and Latest News Updates on The BOL News


Download The BOL News App to get the Daily News Update & Live News


Advertisement
آرٹیکل کا اختتام
مزید پڑھیں
بھارت کے سابق کھـلاڑی ٹینس ہال آف فیم میں شامل
ثانیہ مرزا سے شادی کی خبریں؛ محمد شامی نے خاموشی توڑ دی
گلوبل ٹی ٹوئنٹی: پی سی بی کا شاہین، رضوان اور بابر کو این او سی جاری نہ کرنے فیصلہ
دورہ سری لنکا کیلئے بھارتی ٹیم اور نئے کپتان کا اعلان
انگلینڈ نے ٹیسٹ کرکٹ کی تاریخ میں نیا ریکارڈ قائم کر دیا
پاکستان کے ارحم بن فرخ نے ٹیبل ٹینس ٹورنامنٹ میں گولڈ میڈل حاصل کرلیا
Advertisement
توجہ کا مرکز میں پاکستان سے مقبول انٹرٹینمنٹ
Advertisement

اگلی خبر