Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

سابق کرکٹرز کا ٹی وی پر بیٹھ کر قومی ٹیم کے خلاف باتیں کرنا مناسب نہیں, افتخار احمد

Now Reading:

سابق کرکٹرز کا ٹی وی پر بیٹھ کر قومی ٹیم کے خلاف باتیں کرنا مناسب نہیں, افتخار احمد
افتخار احمد

افتخار احمد

قومی ٹیم کے مڈل آرڈر بیٹر افتخار احمد کا کہنا ہے کہ لیجنڈ کرکٹرز کا ٹی وی پر بیٹھ کر قومی ٹیم کے لیے نیگیٹو باتیں کرنا مناسب نہیں ہے۔

نجی ٹی وی سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کرکٹ ٹیم کے آل راؤنڈر افتخار احمد نے کہا کہ لیجنڈ کرکٹرز کی تنقید کھلاڑیوں کی پرفارمنس پر اثر انداز ہوتی ہے، آسٹریلین ٹور پر قومی ٹیم کے لیے نیک خواہشات ہیں، پاکستان ٹیم نوجوان کھلاڑیوں پر مشتمل ہے، ینگ بولرز ہیں انھیں بھرپور سپورٹ کی ضرورت ہے، ہمارے کھلاڑی ڈراپ ان پیچز پر کھیلنے کے عادی نہیں ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مشکل ہوگی لیکن پاکستان ٹیم میں بڑے نام ہیں جن سے بڑی اننگز کی امید ہے۔ بابر اعظم ، محمد رضوان، سرفراز احمد، کپتان شان مسعود، امام الحق تمام ہی پلیئرز پرفارم کرتے ہیں، یہ تمام کھلاڑی ایڈجسٹ ہوکر لمبی اننگز لگائیں گے اور پاکستان کو جتوانے میں اپنا کردار ادا کریں گے۔

افتخار احمد نے کہا کہ ہمارے ملک کے لیجنڈز کو ٹی وی پر بیٹھ کر قومی ٹیم کے حوالے سے منفی باتیں کرنا مناسب نہیں لگتا، انڈیا یا دیگر ممالک کی ٹیموں پر اتنی تنقید نہیں ہوتی جتنی پاکستان پر ہوتی ہے، جب سابق کرکٹرز منفی بات کرتے ہیں تو کھلاڑیوں پر برا اثر پڑتا ہے، جو کھلاڑی پرفارم کررہا ہوتا ہے وہ بھی نہیں کرپاتا، لیجنڈکرکٹرز کھلاڑیوں کی تکنیک کی اور مثبت باتیں کریں تو کھلاڑی ان کو سنتے ہیں، وہ اس پر عمل بھی کریں گے۔

انھوں نے کہا کہ فرسٹ کلاس کے فور ڈے کرکٹ میں 40 سے زیادہ کی اوسط سے کھیلتا رہا ہوں، بارہ سے زائد سنچریز کر رکھی ہیں، گزشتہ برس آسٹریلیا کے خلاف ٹیسٹ سیریز میں شامل تھا، اب باہر ہونے کے بعد کوشش ہے کہ دوبارہ ٹیسٹ کرکٹ میں آسکوں۔

Advertisement

افتخار احمد نے مزید کہا کہ وہ پی ایس ایل میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے ساتھ دو سال تک رہے، ماحول بہت اچھا تھا مگر فرنچائزز کو اپنا کمبی نیشن بنانے کے لیے ٹریڈ یا ٹرانسفر کرنا پڑتا ہے جس کی وجہ سے تبدیلیاں کی جاتی ہیں، کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے ملتان سلطان کے ساتھ ٹریڈ کیا، اب کوئٹہ کے لیے نیک خواہشات ہیں اور ملتان کو اس مرتبہ سلطان بنانے کا ہدف ہے۔

Advertisement
Advertisement

Catch all the Business News, Breaking News Event and Latest News Updates on The BOL News


Download The BOL News App to get the Daily News Update & Live News


Advertisement
آرٹیکل کا اختتام
مزید پڑھیں
سلمان ارشاد نے ویرات کوہلی کو آؤٹ کرنے کی خواہش ظاہر کردی
ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ میں پاکستان کا مڈل آرڈر اور اوپننگ جوڑی کیا ہونی چاہیے؟ مصباح نے بتادیا
ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ میں پاک بھارت مقابلہ، ٹکٹوں کی قیمتوں میں تین گناہ اضافہ
معروف پاکستانی کھلاڑی ٹریفک حادثے میں جاں بحق
پی ایس ایل 9: آج اسلام آباد یونائیٹڈ اور پشاور زلمی آمنے سامنے آئیں گے
لیبرون جیمز نے این بی اے میں نئی تاریخ رقم کر دی
Advertisement
توجہ کا مرکز میں پاکستان سے مقبول انٹرٹینمنٹ
Advertisement

اگلی خبر