Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

وزیراعظم شہبازشریف کا فلسطین کی صورتحال پرخطاب

Now Reading:

وزیراعظم شہبازشریف کا فلسطین کی صورتحال پرخطاب

وزیر اعظم شہباز شریف نے فلسطین کی صورتحال پر خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اب تک 36 ہزار سے زائد مسلمان فلسطینی شہید ہو چکے ہیں۔

وزیر اعظم نے اپنے خطاب میں کہا کہ فلسطین میں شہید ہونےوالوں میں ہزاروں بچےاور خواتین شامل ہیں، اسرائیلی فوج کی جانب سے فلسطین میں بدترین حملے ہو رہے ہیں اور ہزاروں گھر مسمار کر دیئے گئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ عالمی عدالت کےفیصلوں کوپامال کیاجارہاہے، 8 ماہ بعد بھی اسرائیل کی خون بہانے کی پیاس ختم نہیں ہوئی ہے او خون کی ہولی اب بھی کھیلی جا رہی ہے۔

وزیر اعظم نے افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ دنیا کی کوئی طاقت اسرائیل کو بدترین ظلم سے باز نہیں رکھ سکی میں عالم اسلام کا مشکور ہوں کہ جنہوں نے اسرائیل کے خلاف بھرپور آواز اٹھائی۔

اوآئی سی میں مظالم کے خلاف آواز اٹھانے پرعالم اسلام کا مشکور ہوں، سعودی عرب، یواےای اور قطر سمیت دیگر ممالک آواز اٹھا رہے ہیں جبکہ اسپین،ناروے اور آئرلینڈ نے بھی فلسطین کی آزاد حکومت کے قیام کی تائید کی ہے۔

Advertisement

وزیر اعظم شہباز شریف کا کہنا تھا کہ اسپین، ناروے اور آئرلینڈ کا اقدام اقوام متحدہ کی قرارداد کے مطابق ہے، میں نے ناروے اور آئرلینڈ کے وزیراعظم کو ٹیلیفون کر کے مبارکباد دی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ یورپی ممالک نہتے فلسطینیوں کی حمایت میں اٹھ کھڑے ہوئے ہیں، یقین ہے دیگر یورپی ممالک بھی فلسطین کیلئے آواز اٹھائیں گے، اس سے دیگر ممالک کو حوصلہ ملے گا مزید اور یورپی ممالک کے ساتھ آواز ملائیں گے۔

وزیر اعظم شہباز شریف نے اپنے خطاب میں مزید کہا کہ دعا ہےغزہ اور رفح میں جاری بدترین ظلم کا خاتمہ ہو، فلسطینی اور کشمیری عوام کے حقوق کیلئےعالمی طاقتیں کردارادا کریں۔

Advertisement
Advertisement
مزید پڑھیں

Catch all the Business News, Breaking News Event and Latest News Updates on The BOL News


Download The BOL News App to get the Daily News Update & Live News


Advertisement
آرٹیکل کا اختتام
مزید پڑھیں
بانی پی ٹی آئی سمیت سیاستدانوں پر مقدمات نہیں بننے چاہیں، مولانا فضل الرحمان
’’نظرِثانی کا حق آئین نےدیا، ججزکے آرام اورآسانی کو نہیں آئین کوترجیح دینی چاہئے‘‘
جو صحافت کی شکل میں سیاست کر رہے ہیں انکا ایجنڈا کوئی اور ہے، عظمیٰ بخاری
محکمہ موسمیات کی بارشوں کے حوالے سے بڑی پیشگوئی
پاسپورٹ بنوانے والوں کیلئے نئی مشکل کھڑی ہوگئی
شہرِ قائد کے لیے بجلی فی یونٹ 5 روپے 45 پیسے مہنگی ہونے کا امکان
Advertisement
توجہ کا مرکز میں پاکستان سے مقبول انٹرٹینمنٹ
Advertisement

اگلی خبر