Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

اسلام آباد ہائی کورٹ نے پیمرا کو ٹی وی چینلز کیخلاف تادیبی کارروائی سے روک دیا

Now Reading:

اسلام آباد ہائی کورٹ نے پیمرا کو ٹی وی چینلز کیخلاف تادیبی کارروائی سے روک دیا

اسلام آباد ہائی کورٹ نے عدالتی کارروائی کی رپورٹنگ پر پابندی کے خلاف درخواست پر پیمرا کو نوٹس جاری کرتے ہوئے ٹیلی ویژن چینلز کے خلاف تادیبی کارروائی سے روک دیا۔

جسٹس عامر فاروق نے اسلام آباد ہائی کورٹ جرنلسٹس ایسوسی ایشن اور پریس ایسوسی ایشن آف سپریم کورٹ کی جانب سے پیمرا نوٹیفکیشن کے خلاف مشترکہ درخواست پر سماعت کی۔

درخواست گزاروں کی جانب سے بیرسٹر عمر اعجاز گیلانی، اسلام آباد ہائی کورٹ بار ایسوسی ایشن کے صدر ریاست علی آزاد عدالت میں پیش ہوئے۔

بعد ازاں عدالت نے پیمرا نوٹیفکیشن معطل کرنے کی متفرق درخواست پر نوٹس جاری کر دیا، اسلام آباد ہائی کورٹ نے پیمرا اور سیکریٹری انفارمیشن کو نوٹس جاری کرتے ہوئے درخواست پر سماعت 28 مئی تک ملتوی کردی۔

تحریری حکم نامہ

Advertisement

حکم نامے میں کہا گیا ہے کہ درخواست گزار کے وکیل کے مطابق پیمرا کا نوٹیفکیشن آئین کے آرٹیکل 19 اور 19 اے کے برخلاف ہے، نوٹیفکیشن جاری کرنے سے پہلے متعلقین کو آگاہ کیا گیا نا مشاورت کی گئی، متعلقین کو آگاہ کیے بغیر نوٹیفکیشن جاری کرنا رولز اینڈ ریگولیشنز کی بھی خلاف ورزی ہے۔

حکم نامے کے مطابق 21 مئی کے پیمرا کے نوٹیفکیشن کے خلاف درخواست پر پیمرا کو 28 مئی کے لیے نوٹس جاری کیے جاتے ہیں، دریں اثنا پیمرا کو کسی بھی ٹی وی چینل کے خلاف کارروائی سے روکا جاتا ہے، بشرطیکہ نوٹیفکیشن پر عمل کیا جائے اور اس کی پیروی کی جائے۔

خیال رہے کہ عدالتی رپورٹنگ پر پیمرا کی پابندی کا نوٹی فکیشن لاہور اور اسلام آباد ہائی کورٹ کے بعد سندھ ہائی کورٹ میں بھی چیلنج کردیا گیا تھا۔

جمعیت علمائے اسلام پیمرا کی پابندی کے خلاف سندھ ہائی کورٹ پہنچ گئی، پی ایف یو جے نے سندھ ہائی کورٹ سکھر بینچ میں آئینی درخواست دائر کی۔

اس سے قبل پریس ایسوسی ایشن آف سپریم کورٹ اور اسلام آباد ہائی کورٹ کے صدور عقیل افضل اور فیاض محمود نے نوٹیفکیشن کے خلاف عدالت عالیہ میں درخواست دائر کی۔

لاہور ہائی کورٹ میں بھی اسی طرح کی دو درخواستیں دائر کی گئی تھیں، درخواست گزاروں نے پیمرا نوٹیفیکشن کے خلاف لاہور ہائی کورٹ سے رجوع کرتے ہوئے اسی طرح کا مؤقف اپنایا تھا اور پابندی سے متعلق نوٹیفکیشن کالعدم قرار دے کر معطل کرنے کی استدعا کی تھی۔

Advertisement
Advertisement

Catch all the Business News, Breaking News Event and Latest News Updates on The BOL News


Download The BOL News App to get the Daily News Update & Live News


Advertisement
آرٹیکل کا اختتام
مزید پڑھیں
گورنرسندھ کاسانگھڑ میں بااثر وڈیرے کے ظلم کے شکار شخص کو 2 اونٹ دینے کا اعلان
شرجیل میمن کی ہدایات پر اضافی کرایوں کی وصولی کے خلاف کارروائیاں جاری
نان فائلرز کے فون اور انٹرنیٹ پر 75 فی صد ٹیکس کی منظوری
پی این ایس بابر کی پاک ترک بحریہ مشترکہ مشق میں شرکت
حکومت اور پیپلزپارٹی کے درمیان بیک ڈور چینل رابطے جاری
وزیراعظم کی قطر کے امیر کو عید الاضحیٰ کی مبارکباد
Advertisement
توجہ کا مرکز میں پاکستان سے مقبول انٹرٹینمنٹ
Advertisement

اگلی خبر