Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے حوالے سے رکی پونٹنگ کی بڑی پیش گوئی

Now Reading:

ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے حوالے سے رکی پونٹنگ کی بڑی پیش گوئی

آسٹریلیا کے سابق کپتان رکی پونٹنگ نے پیش گوئی کی ہے کہ آئندہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے فائنل میں بھارت اور آسٹریلیا کی ٹیمیں مد مقابل ہوں گی۔

تفصیلات کے مطابق ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ اس سال اکتوبر نومبر میں آسٹریلیا میں کھیلا جائے گا اور میزبان ٹیم کی نظریں گزشتہ سال متحدہ عرب امارات میں ہونے والے ٹورنامنٹ جیتنے کے بعد ٹائٹل کا دفاع کرنا ہو گی۔

آسٹریلیا کے سابق کپتان رکی پونٹنگ نے ایک بار پھر ٹائٹل جیتنے کے لیے آرون فنچ کی قیادت والی ٹیم کی حمایت کی ہے، اور انہوں نے روہت شرما کی قیادت میں بھارت کی ایونٹ کے فائنل میں جگہ بنانے کی بھی پیش گوئی کی ہے۔

رکی پونٹنگ نے آئی سی سی ریویو میں اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے امید ظاہر کی فائنل میں بھارت اور آسٹریلیا مد مقابل ہوں گے اور دفاعی چمپئینر اپنے اعزاز کا کامیاب دفاع کرے گا۔

رکی پونٹنگ نے دوسری ٹیموں کے بارے میں بھی ورلڈ کپ کے حوالے سے اپنا تجزیہ پیش کیا، انگلینڈ کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ کاغذ دیکھ کر لگتا ہے کہ سب سے زیادہ کلاس اور میچز جیتنے والی ٹیم انگلینڈ ہے۔

Advertisement

سابق کپتان کے مطابق انگلینڈ، بھارت اور آسٹریلیا اس وقت ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کی مضبوط امیدوار ہیں۔

گرین شرٹس کے حوالے سے رکی پونٹنگ کا کہنا تھا کہ پاکستان کے مجموعی ٹوٹل میں اگر بابر اعظم کے رنز شامل نہیں ہوئے تو پاکستان کے لیے مشکلات پیدا ہو سکتی ہیں۔

رکی پونٹنگ کے مطابق میں نے بابر کو کچھ سال پہلے آسٹریلیا میں ٹیسٹ سیریز میں قریب سے دیکھا تھا، میں نے اس وقت کہا تھا کہ اس کھلاڑی کی بیٹنگ ٹیسٹ میچ کی حد تک ہے۔

سابق کپتان نے حیرانگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ گزشتہ دو سال میں بابر اعظم نے خود کو بہت بہتر کر لیا ہے اور یہی وجہ ہے کہ ورلڈ کپ میں بابر اعظم کی بیٹنگ پاکستانی ٹیم کے لیے اہم ہو گا۔

پاکستانی اوپننگ کے حوالے سے رکی پونٹنگ کا کہنا تھا کہ گرین شرٹس کے اوپنرز کا کردار بھی اہم ہو گا اور نئی گیند کرانے والے بولرز بھی پریشان کر سکتے ہیں۔

Advertisement
Advertisement
مزید پڑھیں

Catch all the Business News, Breaking News Event and Latest News Updates on The BOL News


Download The BOL News App to get the Daily News Update & Live News


Advertisement
آرٹیکل کا اختتام
مزید پڑھیں
آئی سی سی ٹیسٹ رینکنگ میں بابر اعظم کی تنزلی
ویمنز ایشیاء کپ میں پاکستان ٹیم نے نئی تاریخ رقم کردی
ویمنز ایشیاء کپ: پاکستان نے سیمی فائنل میں رسائی حاصل کرلی
چیمپئنز ٹرافی 2025: افغان ٹیم پاکستان آئے گی یا نہیں، بورڈ نے فیصلہ سنادیا
آئی سی سی نے چیمپئنز ٹرافی 2025 کے بجٹ کی منظوری دے دی
پاکستان شاہینز نے بنگلہ دیش اے کو شکست دے دی
Advertisement
توجہ کا مرکز میں پاکستان سے مقبول انٹرٹینمنٹ
Advertisement

اگلی خبر