Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

پاکستان دنیا کے 90 فیصد سگریٹ پیدا کرنے والے 9 غریب ممالک میں شامل

Now Reading:

پاکستان دنیا کے 90 فیصد سگریٹ پیدا کرنے والے 9 غریب ممالک میں شامل
سگریٹ

قیمتیں بڑھنے سے پاکستان میں سگریٹ نوشی کی شرح میں نمایاں کمی، سروے رپورٹ

لندن کے امپیریل کالج نے حال ہی میں تمباکو نوشی کے بارے میں ”تمباکو کا عالمی ماحولیاتی فوٹ پرنٹ“ کے عنوان سے ایک ریسرچ جاری کی ہے جس سے پتہ چلتا ہے کہ کم ترقی یافتہ ممالک میں تمباکو کی پیداوار تشویش کا باعث بن چکی ہے اور پاکستان دنیا کے 90 فیصد سگریٹ پیدا کرنے والے 9 غریب ممالک میں شامل ہے۔

اس ریسرچ کا حوالہ دیتے ہوئے، انڈس یونیورسٹی کے ڈین ڈاکٹر آفتاب مدنی کہتے ہیں،دنیا میں تمباکو کی مجموعی پیداوار کا تقریباً 90 فیصد ترقی پذیرممالک پیدا کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ تمباکو پیدا کرنے والے 10 ممالک میں سے 9 ترقی پذیر ہیں جن میں پاکستان سمیت چار ممالک کم آمدنی اور غذائی خسارے کاشکار ہونے والے ملک شامل ہیں۔   حقیقت یہ ہے کہ سگریٹ کی آسانی سے دستیابی ان لوگوں کے لیے غربت کی گہرائی میں مزید گرنے کا سبب بن رہی ہے۔ یہاں کے لوگ سگریٹ خریدنے پر جو رقم خرچ کرتے ہیں وہ خوراک اور دیگر ضروری اشیاء پر خرچ ہو سکتی ہے۔

اس حوالے سے کیپیٹل کالنگ کی جانب سے کہا گیاہے کہ پاکستان میں تمباکو پر ٹیکس لگانے کے حوالے سے عالمی ادارہ صحت کی تجاویز پر عمل کرنے کی ضرورت ہے۔

حکومت کے زیرانتظام ایک معروف تحقیقی ادارے پی آئی ڈی ای  کی رپورٹ میں کہا گیاہے کہ ملک میں 24 ملین افراد سگریٹ نوشی کرتے ہیں۔

Advertisement

پاکستان میں 2019 کے دوران تمباکو نوشی سے متعلقہ بیماریوں اور اموات  پر آنے والی کل لاگت 615.07 بلین روپے (3.85 بلین ڈالر) ہے اور بالواسطہ اخراجات ان کا مجموعی طورپر 70 فیصد بنتے ہیں۔

تمباکو نوشی سے منسوب لاگت جی ڈی پی کا 1.6 فیصد ہے جبکہ کینسر، امراض قلب اور سانس کی بیماریوں کے سگریٹ نوشی سے ہونے والے اخراجات جی ڈی پی کا 1.15 فیصد ہیں۔

بعض رپورٹس کے مطابق 337500 پاکستانی سگریٹ نوشی کی وجہ سے جان کی بازی ہار چکے ہیں۔یہ اعدادوشمار حکومت کے لیے تمباکو کی مصنوعات پر ٹیکس بڑھانے کے لیے کافی ہیں۔

ماہرین نے الزام لگایاہے کہ پاکستان کو گزشتہ سات سالوں میں صرف دو ملٹی نیشنل سگریٹ کمپنیوں کو سہولت فراہم کرنے کے لیے ٹیکس ریونیو کی مد میں 567 ارب روپے کا نقصان اٹھاناپڑاہے۔

Advertisement
Advertisement
مزید پڑھیں

Catch all the Business News, Breaking News Event and Latest News Updates on The BOL News


Download The BOL News App to get the Daily News Update & Live News


Advertisement
آرٹیکل کا اختتام
مزید پڑھیں
کونسی بیماری دنیا بھر میں 40 فیصد اموات کی وجہ قرار؟
جلد بڑھاپے سے بچنا چاہتے ہیں تو یہ غذائیں آج ہی ترک کردیں!
جسمانی وزن میں کمی لانے کے لئے ہر ہفتے کتنی ورزش کرنی چاہیے؟
امراضِ قلب سے خود کو محفوظ رکھنا چاہتے ہیں تو یہ عادت اپنالیں!
چائے اور کافی میں چینی ملانے سے صحت پر کیا اثر پڑتا ہے؟
سائنسدانوں نے یوگا کا ایک چونکا دینے والا فائدہ بتا دیا
Advertisement
توجہ کا مرکز میں پاکستان سے مقبول انٹرٹینمنٹ
Advertisement

اگلی خبر