Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

ماہرین تعلیم نے وزیر خزانہ کی تمباکو ٹیکس اصلاحات کو سراہا

Now Reading:

ماہرین تعلیم نے وزیر خزانہ کی تمباکو ٹیکس اصلاحات کو سراہا

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے عوام کو امید ظاہر کی ہے کہ گرتی ہوئی معیشت کے لیے اہم سمجھے جانے والے آئی ایم ایف سے 3 ارب ڈالر کا پیکج مل سکتا ہے۔

انڈس یونیورسٹی کے ڈین ڈاکٹر آفتاب مدنی نے ٹیکس اصلاحات کے حوالے سے آئی ایم ایف کی سفارشات پر حقیقی معنوں میں عمل درآمد کی ضرورت پر زور دیا۔  ان کا کہنا تھا کہ انتخاب اور انتخاب سے اصلاحات کے عمل میں مدد نہیں ملے گی۔

انہوں نے زور دے کر کہا کہ آئی ایم ایف نے واضح طور پر سفارش کی ہے کہ سگریٹ پر یکساں ٹیکس ہونا چاہئے چاہے وہ کسی بھی قومی یا ملٹی نیشنل برانڈ سے تعلق رکھتے ہوں۔ اکیلے اس سے اربوں کی آمدنی ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ سگریٹ ایک غیر ضروری شے ہے اور اگر حکومت آئی ایم ایف کی سفارشات کے مطابق آگے بڑھتی ہے تو اسے عوامی ردعمل کا سامنا نہیں کرنا پڑے گا۔

انہوں نے کہا کہ تقریبا 9 فیصد پاکستانی تمباکو نوشی کرتے ہیں اور سیکنڈ ہینڈ تمباکو نوشی کے حجم کا ابھی پتہ لگانے کی ضرورت ہے۔ سگریٹ کو ہر حال میں مہنگا کرنے کی ضرورت ہے.

Advertisement

یہ بیماری اور اموات کا سبب بنتا ہے جن کا حساب رکھنا ضروری ہے۔

انہوں نے انٹرنیشنل اسلامک یونیورسٹی اسلام آباد کے ڈاکٹر حسن شہزاد کو واحد محقق قرار دیا جن کی رپورٹ کو آئی ایم ایف نے ٹیکس اصلاحات سے متعلق اپنی سفارشات میں حوالہ دیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ رپورٹ نے واضح طور پر کھپت اور کفایت شعاری کے درمیان تعلق قائم کیا ہے۔

انہوں نے وفاقی وزیر کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ اس فنڈ کے ساتھ ملک کا موجودہ 3 ارب ڈالر کا معاہدہ اپریل کے آخر میں ختم ہو رہا ہے اور حکومت میکرو اکنامک استحکام کو مستحکم کرنے میں مدد کے لئے طویل مدتی اور بڑے قرضے کی تلاش کر رہی ہے اور ساتھ ہی ایک چھتری کے تحت ملک انتہائی ضروری ڈھانچہ جاتی اصلاحات پر عمل درآمد کرسکتا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ سگریٹ انڈسٹری ایک دہائی سے بھی کم عرصے میں قومی خزانے کو 567 ارب روپے کے نقصان کی ذمہ دار ہے۔

انہوں نے کہا کہ فنانس منسٹر کا بینکنگ میں گہرا پس منظر ہے اور ایک بینکر کے لئے یہ سمجھنا معمول کی بات ہے کہ انسانی صحت کے لئے نقصان دہ مصنوعات سے کتنے نقصانات ہوسکتے ہیں۔

Advertisement

انہوں نے کہا کہ تمباکو کی مصنوعات پر یکساں ٹیکس لگانا بہت کم اور بہت دیر سے ہے، لیکن ایسا کرنا ہوگا۔ ڈاکٹر شہزاد ملک کے ایک معروف محقق ہیں جو پالیسی سازی پر اثر انداز ہوتے ہیں

Advertisement
Advertisement
مزید پڑھیں

Catch all the Business News, Breaking News Event and Latest News Updates on The BOL News


Download The BOL News App to get the Daily News Update & Live News


Advertisement
آرٹیکل کا اختتام
مزید پڑھیں
سال 2024 کی پہلی ششماہی کے دوران بینک صارفین کو 68 کروڑ کا ریلیف
خلیل الرحمن قمر کو جھانسہ دینے والی ملزمہ کا بیان سامنے آگیا
نجکاری کمیشن ترمیمی بل 2023 کی کثرت رائے سے منظوری
ملک میں سرمایہ کاری میں اضافہ حکومت کی اولین ترجیح ہے، وزیراعظم
کراچی میں شدید گرمی اور گندے پانی کے سبب ڈائریا کیسز میں اضافہ
پی آئی اے کی نجکاری کا عمل تیز، اثاثوں اور خسارے کی تقسیم کا فریم ورک تیار
Advertisement
توجہ کا مرکز میں پاکستان سے مقبول انٹرٹینمنٹ
Advertisement

اگلی خبر