Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

آئی ایم ایف بورڈ نے پاکستان کے لیے 1.1 ارب ڈالر کی منظوری دے دی

Now Reading:

آئی ایم ایف بورڈ نے پاکستان کے لیے 1.1 ارب ڈالر کی منظوری دے دی

آئی ایم ایف بورڈ نے پاکستان کیلئے 1.1 ارب ڈالر کی آخری قسط کی منظوری دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق عالمی مالیاتی ادارے (آئی ایم ایف) کے ایگزیکٹیو بورڈ کے اعلامیے کے مطابق پاکستان کو 1.1 ارب ڈالر کی رقم فوری طور پر جاری کرنے کی اجازت دے دی گئی ہے۔

آئی ایم ایف اعلامیے کے مطابق پاکستان نے 9 ماہ میں اسٹینڈ بائی ارینجمنٹ معاہدہ کامیابی سے مکمل کیا ہے اور اس پروگرام نے پاکستان کو ملکی و بیرونی عدم توازن کو دور کرنے کیلئے مالی مدد فراہم کی ہے۔

بورڈ کے اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ پاکستان نے سخت مالیاتی پالیسی پر عمل پیرا ہو کر مہنگائی پر قابو پایا ہے اور حکومتی ملکیتی اداروں میں اصلاحات پر توجہ دی ہے۔

آئی ایم ایف نے امید ظاہر کی ہے کہ رواں مالی سال پاکستانی معیشت میں 2 فیصد شرح نمو متوقع ہے اور اس پروگرام کے دوران میکرو اکنامک حالات میں بہتری آئی ہے۔

Advertisement

آئی ایم ایف کے بورڈ کا کہنا تھا کہ رواں مالی سال کے اختتام تک مہنگائی 20 فیصد تک آنے کی توقع ہے جبکہ پاکستان کی  اسٹیٹ بینک کے مالی ذخائر پروگرام کے بعد 4.5 ارب ڈالر سے بڑھ کر 8 ارب ڈالر ہوگئے ہیں۔

عالمی مالیاتی ادارے کے مطابق توانائی کے شعبے میں بروقت ٹیرف ایڈجسٹمنٹ نے اہم کردار ادا کیا ہے اور ملک میں وصولی میں اضافے کے ذریعے گردشی قرضوں میں اضافے کو کم کیا ہے۔

آئی ایم ایف کے اعلامیے میں کہا گیا کہ ان اقدامات کو جاری رکھتے ہوئے توانائی کے شعبے میں اصلاحات ضروری ہیں، مضبوط اور جامع ترقی کے حصول کیلئے ڈھانچہ جاتی اصلاحات میں تیزی لائی جائے۔

اعلامیے میں کہا گیا کہ بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے ذریعے نادار طبقے کے تحفظ کیلئے اقدامات کرنا ہونگے اور انسداد بدعنوانی کے اداروں کو مضبوط بنانا ہوگا۔

آئی ایم ایف بورڈ کے اعلامیے میں مزید کہا گیا کہ حکومتی ملکیتی اداروں کی اصلاحات کو آگے بڑھانے سمیت پالیسی فریم ورک کے تحت چلانا ہے۔

Advertisement
Advertisement
مزید پڑھیں

Catch all the Business News, Breaking News Event and Latest News Updates on The BOL News


Download The BOL News App to get the Daily News Update & Live News


Advertisement
آرٹیکل کا اختتام
مزید پڑھیں
مخصوص نشستیں؛ پیپلزپارٹی نے پی ٹی آئی کو بڑا سرپرائز دے دیا
9 مئی کے مجرم نے منصوبہ سازی اور سہولت کاری کا اعتراف کرلیا، مریم نواز
اس سال تمام اسکیمیں مکمل ہونی چاہئیں، وزیراعلیٰ سندھ کی ہدایت
ملک دشمن قوتوں کاحصہ نہ بنیں، حافظ نعیم الرحمان
کراچی؛ پکنک منانے ہاکس بے جانے والی فیملی پر قیامت ٹوٹ پڑی
پاکستان کے عوام اپنے اصل دشمنوں کو پہچانیں، عظمیٰ بخاری
Advertisement
توجہ کا مرکز میں پاکستان سے مقبول انٹرٹینمنٹ
Advertisement

اگلی خبر