Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

سلمان خان کے گھر فائرنگ کا واقعہ: بشنوئی گینگ نے ذمہ داری قبول کر لی

Now Reading:

سلمان خان کے گھر فائرنگ کا واقعہ: بشنوئی گینگ نے ذمہ داری قبول کر لی
سلمان خان

سلمان خان کے گھر پر فائرنگ کیس میں گرفتار ہونیوالے شوٹرز کے تہلکہ خیز انکشافات

بھارتی گینگسٹر لارنس بشنوئی کے بھائی انمول نے اتوار کو بالی ووڈ اسٹار سلمان خان کی ممبئی میں باندرہ میں واقع رہائش گاہ کے باہر فائرنگ کے واقعے کی ذمہ داری قبول کرلی ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق دو موٹر سائیکل سوار حملہ آوروں نے، جو مبینہ طور پر بدنام زمانہ بشنوئی گینگ سے وابستہ ہیں، نے اتوار کو صبح سویرے باندرہ کے گلیکسی اپارٹمنٹ میں سلمان خان کے گھر کے باہر فائرنگ کی۔

رپورٹ میں بتایا گیا تھا کہ سلمان خان اور اس کے والدین اپارٹمنٹ کے اندر سو رہے تھے اور واقعے میں کوئی زخمی نہیں ہوا، فائرنگ کی آوازیں سن کر دو سیکورٹی گارڈ باہر بھاگے تاہم حملہ آوروں نے اس وقت تک موقع سے اپنا راستہ تیز کر لیا۔

اس واقعہ میں ملوث دو حملہ آوروں کو سی سی ٹی وی پر قید کر لیا گیا ہے اور ان کی شناخت بشنوئی گینگ کے رکن روہت گودارا سے ہوئی ہے، جو کئی پرتشدد جرائم میں ملوث ہونے کے لیے بدنام تھا، اور خود گروگرام کے ایک حالیہ قتل کیس میں مطلوب ہے۔ تاجر سچن مونجال۔

واقعے کے چند گھنٹے بعد، انمول بشنوئی نے مبینہ طور پر ایک سوشل میڈیا پوسٹ میں واقعے کی ذمہ داری قبول کرتے ہوئے لکھا، ’’سلمان خان، ہمیں ہلکے سے نہ لیں۔ فائرنگ کا یہ واقعہ صرف ایک ٹریلر تھا تاکہ آپ ہماری طاقت کو سمجھیں۔ یہ پہلی اور آخری وارننگ ہے۔ اس کے بعد آپ کے گھر پر فائرنگ ہوگی۔

Advertisement

پوسٹ میں مزید لکھا گیا کہ، “آپ داؤد ابراہیم اور چھوٹا شکیل کو بہت کچھ مانتے ہیں لیکن ہمارے پاس ان دو افراد کے نام پر دو پالتو کتے ہیں۔ مجھے زیادہ بولنے کی عادت نہیں ہے۔‘‘

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ لارنس بشنوئی نے کھلے عام اعتراف کیا ہے کہ وہ 1998 میں ایک کالے ہرن (جسے بشنوئی برادری کے نزدیک مقدس سمجھا جاتا ہے) کو مارنے کے لیے اداکار کو جان سے مارنے کرنے کا منصوبہ ہے۔ اس کے پرسنل اسسٹنٹ کو گینگ کی طرف سے ایک دھمکی آمیز ای میل موصول ہوئی ہے، اور اس کے والد سلیم خان کو باندرہ بینڈ اسٹینڈ پرمنیڈ پر براہ راست چٹ موصول ہوئی، جس میں لکھا تھا، “آپ کا بھی وہی انجام ہوگا جو موسی والا کا ہوگا”۔

خیال رہے کہ انمول بھی موسے والا کے قتل کا ملزم ہے اور اس وقت مفرور ہے۔ مبینہ طور پر وہ پچھلے سال جعلی پاسپورٹ پر بیرون ملک فرار ہوا تھا اور اسے پنجابی گلوکاروں کرن اوجلا اور شری مان کے ساتھ امریکہ میں پارٹی کرتے دیکھا گیا تھا۔

Advertisement
Advertisement
مزید پڑھیں

Catch all the Business News, Breaking News Event and Latest News Updates on The BOL News


Download The BOL News App to get the Daily News Update & Live News


Advertisement
آرٹیکل کا اختتام
مزید پڑھیں
راکھی ساونت کی صحت سے متعلق افسوسناک خبر آ گئی
علیزے شاہ کا خود پر تنقید کرنے والوں کو کرارا جواب
زندگی بخشنے کیلئے "لارنس بشنوئی گینگ" کی سلمان خان کو بڑی پیشکش!
اداکارہ یمنیٰ زیدی کے اس لباس کی قیمت جان کر آپ دنگ رہ جائیں گے!
’ہیرامنڈی‘ میں کام کرنے کے لیے بھارتی اداکاراؤں کو کتنا معاوضہ دیا گیا؟ تفصیلات سامنے آ گئیں
اداکارہ عرفی جاوید کی نئی تصویر نے مداحوں کو کشمکش میں مبتلا کردیا
Advertisement
توجہ کا مرکز میں پاکستان سے مقبول انٹرٹینمنٹ
Advertisement

اگلی خبر